torstai 30. tammikuuta 2014

DECORA FRAME

Voitin Sallys blogin arvonnassa 50e lahjakortin Decora Frame nettikauppaan.
Johanna Lehtisen Decora Frame nettikauppa myy sisustuskortteja ja julisteita.
Itse käytän sisustuksessa koristeena paljonkin kortteja ja kaikenlaiset tekstit
ovat kovasti minun mieleeni.
Valinanvaikeus iski sillä olisin voinut ottaa kaikki kaupan kortit ja julisteet.
Tuolla arvontavoitolla sainkin kivan kasan kortteja ja kaksi julistetta valittua  meille.
Kaikki eivät mahtuneet kotonamme kerralla esille mutta näitähän on kiva vaihdella aina fiiliksen mukaan ja mikä parasta eivät vie tilaa kaapissa:)
Kortit ovat painettu tukevalle kartongille jolle on myönetty EU:n ympäristömerkki,tuotteet ovat myös suunniteltu ja valmistettu suomessa.
Tässä muutama kuva meille päätyneistä korteista ja eteisestä paikan saaneesta julisteesta.












2 kommenttia:

Cia kirjoitti...

Hei mulla on ihan samoja kortteja ja kehyksiä, mä löysin ne prismasta :) Olivat kyllä tosi edullisia, kortit tais olla 2e ja kehykset 3€. Osasta oli valmiiksi kehystettyjä mallejakin :) Mä niin tykkään tosta "less is not more, more is more"- tekstistä, sopii hyvin meille ;)

Iitu kirjoitti...

Moi Cia!
Itseasiassa mulla oli yksi kortti jo ennestään ja sen oli ostanut kanssa
muistaakseni prismasta.Pari viikkoa sitten yritinkin niitä prismassa katsella mutta miehellä oli niin hoppu ruokapuolelle etten kerennyt!
More is more sopii kyllä hyvin tännekkin:)