lauantai 3. toukokuuta 2014

PELLAVALAKANAT & TAULUHYLLY

Jokin aikaa sitten kirjoittelinkin tänne haaveissa olevista pellavalakanoista,
päädyin sitten ostamaan meille Annon harmaat pellavalakanat.
Ovat olleet ainakin tähän asti hyvät ja mietinkin olisiko kesäksi pitänyt hankkia vielä valkoiset pellavalakanat jos sattuvat tulemaan vaikka alennukseen.




Kaapista löysin mustan tauluhyllyn jota olin joskus ajatellut vaatehuoneeseen,
sinne se ei kuitenkaan sopinutkaan ja meinasin laittaa sen jo meiltä kiertoon.
Kokeilin sitä kuitenkin makuuhuoneen seinälle ja ruuvasin kiinni,huoneessa on jo sängyn yläpuolella pidempi tauluhylly mutta nyt on sitten kaksi:)
Makuuhuoneessa ei tavaroille ole hirveästi tilaa ja kyllähän tuohon pienempään
hyllyynkin jotakin tavaraa mahtuu!


 


Ja tyynyjä sekä peittoja ei voi koskaan olla liikaa makuuhuoneessakaan...
(mies tosin saattaa olla asiasta toista mieltä)


 
  
Nyt on pakko lähteä kauppaan kun ei tiedä jos kohta vaikka sataa taas!
Mukavaa viikonloppua kaikille teille jotka jaksatte täällä käydä!

 

3 kommenttia:

Cia kirjoitti...

Mä niin haluun kanssa pellavalakanat, pitääkin tsekata noi annot :) Jos hei joskus luovut tosta rm:n pacific kynttiläjutusta niin muista mut ;)

Anonyymi kirjoitti...

Tauluhyllyille saa kyllä kivasti laitettua kaikkea pientä tavaraa. Joo, ja tyynyjä ja peittoja ei voi olla liikaa.
Sara

Iitu kirjoitti...

Hei Cia!
Mä pidän sut mielessä jos noista luovun!

Hei Sara!
Mä olen kanssa sitä mieltä ettei niitä voi olla liikaa:)
Tauluhyllyillehän voisi laittaa myös
vaikka lemppari kirjoja pystyyn?!?